En natt till hos emelie :)

Heeejsan, Har inte så mkt att skriva. Men idag skulle jag typ åka hem ,men det blev en natt till hos emelie :)
Vi har inte gjort så mkt, jag vaknade ganska sent (emelie var ute med hunden klockan 7, men kom och la sig igen) , käka frukost, gått ut med hunden och vid 6-tiden cyklade vi ner till ICA och handlade godis och mjölk. Juste! Sen så gjorde vi sån där färdig smulpaj med hallon och björnbär. Skit gott! Vi åt med vaniljglass till. MUUMS!
Men ja, vi ska börja göra i ordning oss nu för att sova, för det blir tidig morgon när vi ska ut med hunden. klockan 7 typ.
Sen så kommer mamma eller pappa och hämtar mig klockan 10 , för jag ska hem och hämta badkläder och sen åker hela våran familj och Henka, vickie, gabbi och bella till rullsand och badar :)
Men men , skriver kanske om det imorgon. Men ni får ha det gött,
Godnatt,

*PUSSMUN* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0