Bebis!!!

HEEEEEEEEEEEJ,
Ska precis göra mig i ordning för att åka till uppsala med bella. Tåget går 15.11 så aa. Vi ska möta TT oxå, han e redan där å väntar.
Och idag hämtade pappa henka, vickie och bebisen, så nu är de hääär! :DDD Guuud vad han är liten!! Helt sjukt, mindre än en docka! Så himla söt! :) Man typ smälter när man tittar på honom, min kusin :D
Men kanske skriver mer sen. Nu ska jag sminka mig, å fixa håret, vet inte om bella åker hem idag eller imorgon. men får se.
Jaja, pusssssaaar <333


Kommentarer
Postat av: Fanny :)

Åhh sååå mysigt med en liten bebis!! <3

Vad ska han heta förretsen?? :)

PUUUUSSSSSSS!!<33

2009-08-17 @ 21:11:16
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0