Ångest

Ush jag har ångest inför skolan som fan! Eller jag vet inte varför jag har så fruktansvärt ont i magen och ångest o klump i halsen, känns som om jag vill börja gråta.
Det är för det första för att det är nytt, ni vet gymnasiet , nya människor o allt. Sen så att sommaren är över. Känns som om jag inte hunnit göra nåt i sommar. Eller jaa jag har ju gjort mycket, men känns som om det är saker jag hunnit med. Liksom vi skulle åka till gröna lund med familjen och det blev inte ens av. Jag är så himla besviken..
Och jaa känns som om jag har sovit bort hela sommaren. Typ vakat en hel natt och sovit bort alla soliga härliga dagar.
Sen så klart har man ju separationsångest. Har vart med bella nu hmm, kmr inte ihåg, men jaa nån vecka eller så, och liksom gabbi har jag ju vart med nästan hela sommaren, och nu helt plötsligt så ska de åka hem till väsby. Det känns liksom så långt bort.. Om de bodde här i tierp med deras pappa skulle det kännas närmare o inte lika illa. Då vet man att man är 10 minuter ifrån varandra med bil eller tåg, så då är det ju bara att träffas när som helst. Men nu blir det svårare när skolan börjar. Det funkar typ bara på helger o så, och alla helger kan man ju inte träffas heller. Men vi gjorde en deal igår jag och bella. Typ att vi lovade varann att träffas oftare nu när skolan börjar. För vi umgår jättemkt på sommrarna och vissa lov kanske, men inget mer. Så nu ska vi ses även fast det är en vanlig helg, osv. :)
Men aa, de åker iaf idag, :(  sen så vet jag inte vad som händer.. imorgon ska jag åka med mamma till uppsala o köpa nya skor o så. o i övermorgon är det skolstart.. :'(

Men hoppas ni får det bra de sista få dagarna av sommarlovet! PUSS <33


Kommentarer
Postat av: Larissa

Hejsan svejsan!

Jag får precis som du ont i magen och så blir man typ gråtfärdig. Jag skulle vart med två av mina kompisar i klassen men har en inte pratat med nån av dom i sommar :( Mår så himla dåligt av det och sen har man ju inte åkt o badat så mkt den här sommaren man gjorde det typ varje dag förra året. Men det jag tänkte fråga var om kräftskivan skulle bli av, min mamma undrar oxå hon ska typ ringa din mamma tror jag. Men jag hoppas du har det kul så ses vi.



Puss <33

2009-08-16 @ 22:22:27
URL: http://crazyforyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0