3:e skoldagen

Heejsan !

Ska typ precis stänga av datorn och upp och plugga lite inför körkortet. Ni vet min epa jag ska få? hahah, :D
Mobbad jag kommer se ut!  men vafan, det är ju asskönt att kunna åka till sina kompisar när man vill, för man kan ju åka själv.  :D Typ som emelie och sophie som bor i öhus, sen så johanna kan man ju faktiskt åka till även fast det tar lite tid då. Eller aa kan ju hämta henne från bussen oxå, men aa sen så är det ju ett fordon för att ta sig till tåget oxå, på skoldagar eller nrä ajg ska iväg o så. :)
Aah, men skönt iaf. :)
Idag var ju ännu en ny dag i skolan. Känns liksom bra och nytt och allt! :)
Johanna sov ju hos mig och jag vaknade i morse av att hon ba: "Ida! Fan vad jag fryser! Har frysit hela jävla natten!"
Men vi gick typ upp, o fixade oss och blev skjutsade till tåget och på perrongen träffade vi sophie, fanny och isabelle och så åkte vi med dem och tog skolbussen från station. Aa, intressant för er (not) men endå.
Gillar bara kännslan av att man alltid har nån att åka med  som man känner, som igår åkte jag med emelie, fast hon går på fyrisskolan, men vi tar samma tåg så. Bella och jakob åker också tåget och skolbussen.
Men jaa, det är inte som förut när alla gick kvar i örbyhus och jag åkte själv in till uppsala varje dag. Blää så långtråkigt!

Okej nog om det, dagen var i alla fall bra typ nästan kul.. Efter skolan tog jag, sophie och bella bussen in till stan o så mötte jag johanna där o skulle kanske sova hos henne, men så gick det inte för mamma ville att vi skulle prata om en grej hemma. Hoppas hon inte är sur nu bara.. aja får prata med henne imorgon :)
Ni som började skolan idag, hoppas ni hade en bra dag!! :D
Nu ska jag gå,

PUSS <333

Kommentarer
Postat av: Larissa

Haha, jag fick ändarade planer så jag kan inte heller va i helgen men vi hörs nästa vecka då.



Miss you too!

puss <3

2009-08-20 @ 20:58:13
URL: http://crazyforyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0