Whihiie! :D

Igår slutade vi klockan 13.05 i skolan, för vi slapp de två sista lektionerna. Så jag bestämde mig för att åka till johanna. Jag skulle ta tåget som gick 13.19 , men jag missade det, så jag kom inte fram förrän 14.43 till örbyhus. :(
Sen gick typ jag , johanna och isabelle till en lekplats och flummade. Sen gick issa hem och jag och jag och johanna fortsatte mot bussen..
Men den jävla bussjäveln som vi skulle ta åkte 4 minuter tidigare, och så stannade han inte ens när vi sprang efter den och viftade med armarna! Vilken idiot!
Så jag typ totaldampade och skrek att jag ville dö. Hahhaha! xD Så vi låg på en gräsplätt framför ICA och solade och åt kakor, fram tills nästa buss skulle gå 18.20! haha!


När vi kom hem så typ åt vi mat och SEN mina kära vänner så var det dags att bli brunett! :D
Kan ni fatta jag har färgat håret brunt!?
Fast först blev jag jättemissnöjd och typ låg och grinade i johannas säng och skrek att jag såg ut som en kärring och att mitt hår var gröngrått! Hahah, men det såg faktist okej ut nu när jag hade fixat det och sminkat mig! :)

Aja, men sen åkte vi in till örbyhus och köpte en till hårfärg, som e lite mörkare, och då kommer det bli myyycket bättre, för den innan var ju bara en grund :)
Sen åkte vi hem till mig. Så jaa.. de e väl det..

men nu ska vi färga mitt hår igen, o sen ska vi fixa oss och åka in till örbyhus, o kolla om de e fest där eller nåt..

jaja, PUSSAR <3

 


Kommentarer
Postat av: Fanny ;-)

Nämen gumman, du blev ju asfint!! :) Vad modigt av dig att färga håret och göra något nytt efter att du har varit blondin i ett bra tag nu :P Du passar ju jättebra i den hårfärgen!! Vill också testa att bli brundin bara för det, hehe ;) Har du några planer inför kvällen?? ;-) Hoppas att du får en fortsatt superbra helg!! :) Saknar dej! Pussar! <3

2009-04-18 @ 21:01:09
URL: http://mariafanny.blogg.se/
Postat av: Fanny ;-)

Ps!! Jag kikade lite på bakgrunden av bilderna och fick se lite av (ert hus?) och tyckte att det var väldigt likt vår stora hall i det nya huset i Nyköping, hehe!! ;-) Älskar golvet :P . Puss =)

2009-04-18 @ 21:03:34
URL: http://mariafanny.blogg.se/
Postat av: Ida

Haha! Tack sötis! <3 Fast nu är det ännu mörkare! :P

Jo, va med johanna, o vi åkte in till örbyhus och träffade några kompisar :)



Haha, nej det är faktiskt hemma hos Johanna :)

Puss <3



P.s du skulle passa jättebra i brunt hår! :)<3

2009-04-19 @ 01:51:30
URL: http://tahmatassu.blogg.se/
Postat av: Fanny ;-)

Ja, jag såg det!! :) Det mörkbruna håret passar perfekt till dina fina lockar ;-) Kul!! :)



Hihi okej, men det var ändå lite likt hallen i vårt hus ;P Tack vad gullig du är, vem vet jag kanske vågar mig på att färga håret brunt en dag?! ;)



Puuss <3 :)

2009-04-19 @ 19:28:12
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0