Två nätter till

Hejsan hoppsan!

Jag skulle egentligen åkt hem igår, men jag och Mikis var i Stockholm till 8, så det blev så sent att åka hem.
Men när jag istälet skulle åka hem idag så kom vi i underfund med att det var lika bra att stanna en natt till, eftersom att både min familj och deras ska åka till landet imorgon, så jag kunde lika gärna åka med dom! :)
Skulle vart onödigt att åka hem emellan! :P

Förresten! det var jättemysigt på stan igår, men jag hade inga pengar , buhuu! :'( Men jag hade iaf råd med ett par strumpbyxor! :)
Juste, sen bakade vi kolor oxå på kvällen! Shit, va goda dom blev!

Och idag var det en mysig dag oxå! Vi har badat i swimmingpoolen, efter myyyyycket övertalning! :D Haha!
Sen typ bastade vi och duschade...
Jaa.. sen har vi väl inte gjort så mkt.. Kom nyss hem, för jag och Mikis gick en promenix med hennes kompis. Han var jättetrevlig! :)

Hmm.. vet faktist inte vad vi ska göra nu.. vi skulle typ poppa popcorn (mmm, love it!) och kolla på Mumintrollen. Alla andra har ju gått och lagt sig så.

Jaja, men nu ska jag vara lite social mot Mikis , haha! :D

Puussar <3

Dagen då jag kom :PPå stan! :)HAHAHA! Mikis badade i våtdräkt! xD  Hett!

HAHAHAHA! Mikis badade i våtdräkt! xD
Hett!


PS. Vattnet var ju så kallt annars..... / Mikis

Kommentarer
Postat av: Fanny

Vilken HÄFTIG inomhuspool!!! :) <3

2009-04-13 @ 16:15:42
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0