Syster-syster dag

Idag var jag bara hemma och myste med lillasyster Elli, medans pappa och tvillingarna var iväg till Väsby.
Jag och Elli gick ut i solen, skönt var det att få springa av sig lite, haha! :D
Sen lagade jag lite tacos åt oss när mamma åkte till en kompis.
Sen kollade vi på film och pappa, Inez och Oscar kom hem.
Tror att den här dagen behövdes. Har inte längre lika mycket tid som förr att umgås med lillasyster. Och det har varit mycket bråk.. eller när jag har mått dåligt eller varit orolig över något så har jag bara skrikit på henne när hon kommit i närheten.. Hon känner sig nog ganska ensam just nu.. stackars liten.. <3
Men jag ska ägna tid åt henne på lovet också. :)
Här kommer lite bilder iaf!

P.s klockan är snart två på natten, vilket betyder att det redan blivit "nästa dag" , men det här var alltså på lördagen! :)

 Snön var kvar, men varmt var det!  Jag gick bara i t-shirt, kjol och tights! Vi gick till brevlådorna och upptäckte nästan en hel å på vägkanten!  Det var all snö som hade smält bort. Vi utmanade oss själva med att hoppa över  Haha! Nu kan man ha ballerinaskor! :) Haha! Rutchkanan var inte så värst rolig..  Och jag fick inte ens plats i den med mina höfter! xD Jaa.. efter mycket kämpande så kom jag äntligen upp i trädet! Haha!  Att klättra i träd är nog inte riktigt min grej! :D    Högt! Utedagen avslutades med tacos! :) Jag = matvrak.se!  Efter maten delade vi på den sista Piggelinen. Det hade blivit mörkt ute.. ..så vi passade på att titta på film.  Japp! Det här var den sista bilden! Många blev det! Men det var väl det mesta av det vi gjort idag! :D haha!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Åh, är det röda stora huset erat?? :) <3 Är så nyfiken på hur det ser ut! :P

2009-04-13 @ 16:17:56
URL: http://mariafanny.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilket hus? Haha :)

Ne , vårat är vitt. Man ser lite av huset på den bilden där elli cyklar.

2009-04-13 @ 17:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0