Ska kanske..

Emelie frågade nyss på msn, ifall jag ville sova över hos henne. Så jag ska kanske dit snart! :)
För jag skulle ju egentligen åka med pappa imorgon bitti, men Mikis tyckte det var tidigt, så det skulle ju vara perfekt ifall jag kunde sova hos emelie ikväll, o sen typ åka liite senare imorn, för hon bor typ precis vid stationen, så jag kan nog ta tåget till väsby runt kl. 10 imorgon! :)
För jag bor ju typ 5 km ifrån tågstationen, så jag hade varit tvungen att åka med pappa imorn när han ska till jobbet, för alla åker o jobbar , ti dagis o fritids, så jag hade varit själv hemma annars, o hade inte kunnat ta mig till stationen själv. Så hade fått åka tidigt med pappa.
Men nu hoppas jag bara på att mamma säger ja! :)

Ska äta nu, skriver sen! PUUUSSAR <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0