OMG!

Igår skulle jag ju inte åka till skolan , men mamma stog och skrek och tvingade mig att åka till skolan.
Jag ba: NEJ! jag tänker inte åka!
mamma: DU ÅKER TILL SKOLAN NU!!
jag: Fan heller! Jag tänker inte komma sent igen!
mamma: DU SÄTTER DIG I BILEN PÅ EN GÅNG!!!
jag: Jag vill inte!
mamma: Hur fan kan du vara så jävla idiotisk! Hur fan kan du bara skita i allt!!?

Sen fortsatte hon bara att skrika och kalla mig idiot tills jag freaka:

JAG HATAR DIG SÅ JÄVLA MYCKET!! JÄVLA IDIOT!!
mamma: OCH JAG HATAR DIG MED!!

sen typ skjutsade hon mig till tåget.
men mina stämplar på tågkortet va slut, så jag skulle betala istället.
Men när jag tog fram mitt kort och skulle betala så sa han:
Nej, man kan inte betala med elektronkort, du får gå av nästa och fixa kontanter där och ta nästa tåg.
Så jag gick av i Skyttorp och frågade några som gick förbi: Ursäkta, finns det några affärer här?
Dom: Nej, tyvärr.
jag: Va? inte en enda i hela skyttorp? inte ens en kiosk?
dom: Nej.

Så jag fick typ panik och ringde typ alla jag kände i hela örbyhus, och mamma.
Men ingen svarade, så jag satt i den där hålan i typ 1,5 timmar tills jag fick tag på sophie och hon sa att de va nog smartast att ta nästa tåg.
Jag tog tåget tillbaka till örbyhus och dom fick ta en faktura på mig, sen köpte jag ett nytt tågkort där.
Men då var klockan över 11 och vi hade bara 2 lektioner kvar. så jag sms:ade mamma och fråga om de va nödvändigt att åka till skolan eftersom jag ändå var i örbyhus.
Men hon sa att jag skulle gå, så jag åkte till skolan. FETT pinsamt att komma till skolan typ efter 12!

Aja, efter skolan träffade jag Sophie och Felicia och åt med dom och typ följde dom till frisören, för sophie skulle klippa sig.
Jag skulle ha vart med Johanna och isabelle, men jag fick inte för mamma, så jag åkte hem.
Jag var så jävla sur så jag gick raka vägen upp till säng och somnade direkt. Klockan var 7!!
Sen vaknade jag imorse 09.20!!
SHIT! snacka om att jag var trött!

Aja , de här blev väldigt långt.. så nu säger jag PUSS! <3


Kommentarer
Postat av: soophiiee

hah, inte kul ;/ <3

2009-04-25 @ 22:20:54
URL: http://hejsoffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0