NEJ! NEJ NEJ!

Inez och Oscar har haft magsjukan, men nu har det gått över, så jag trodde att det var lungt, och jag slapp oroa mig mer över att jag också skulle bli sjuk. Men nyss kom Elli ner och sa att hon hade spytt i sängen!!
Fyfaaan! Jag har faktiskt ont i magen! Vill inte vakna inatt av att jag spyr!! :S
Ush nu är jag livrädd!

Men men, idag var det en helt vanlig skoldag.. Typ Friends-dagen, så alla fick typ en "hemlig kompis" som man skulle vara snäll mot.
Jag skolkade från musiken, för jag började gråta på skoltoaletten, så det tog lång tid innan jag var redo att komma ut. Jag gick upp till skolsystern för att prata, men på hennes dörr hängde det en lapp där det stod: "Vi ses igen vecka 16. Glad påsk!". 
Min mobil funkar inte nu igen, för att pappa inte har betalat räkningen i tid! Så jag lånade skolans telefon och ringde mamma och sa att jag hade magknip och ville komma hem. Men hon sa att jag skulle försöka äta lunch först.

Jag hade inte ont i magen. jag ville bara hem. Jag började bara gråta hela tiden. ville inte vara på skolan och gråta..
Saknar mig och mamma.. Känner mig ensam i skolan.. ingen förstår mig förutom Johanna..
Jag vet inte vad jag skulle göra utan henne.. SHIT.. börjar nästan gråta när ja tänker på det.. Hon är så underbar.. Det går inte att beskriva, men hon hjälper mig genom allt. Tack Johanna Olsén!

Som i tisdags natt när hon sov hos mig, så bråkade vi först. och så bara började jag storgråta och hon höll om mig och bara lyssnade när jag berättade om hur jag mådde.. Shit.. om du bara kunde förstå de stunderna Johanna.. finns verkligen inga ord..  Jag ÄLSKAR dig <3


Nu ska jag ladda upp lite bilder oxå :)
PÖÖSSS <3


Kommentarer
Postat av: Bella :)<3

Jag finns för dej oxå gmn <3

2009-04-03 @ 13:25:39
Postat av: Ida

tack gmn <3

2009-04-03 @ 19:00:10
Postat av: Emma ak the best

Æslklingen min, det ær en bæstis sjælvklarhet att finnas før dig, kommer gøra det tusen om <333333

jag ælskar dig mest på hela jorden <3

2009-04-06 @ 17:41:18
URL: http://emamaolsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0