Mysiigt! :)

Hej tjockisar! <3

Hade ju utegångsförbud den här helgen typ.. men det vara ändå en ganska bra helg! :)
Har vart med familjen, vi har varit ute heeeeela dgen igår och heeela dagen idag! :)

Och idag gick jag bara i klänning och tyckte det va för varmt! :o det var ju sjukt varmt ute! Det är ju som sommar!
Aja, skönt var det iaf.
Vi gjorde väl inte så mkt,  typ hoppade studsmatta, gungade, åt glass.. mm..
Har ju vart typ barnvakt, för mamma och pappa har gjort trädgårdsarbete.
Men brunare har jag iaf inte blivit än = /

Hmm.. juste! igår va mormor och morfar här oxå, det va trevligt, vi typ fikade o va ute :)
Sen på kvällen så låg hela familjen i soffan alldeles utslagna efter en hel utedag! Oscar somnade och mamma och pappa kollade på nån astråkigfilm, så jag, elli och inez bestämde oss för att gå upp till mitt rum med popcorn, chips och dipp och kolla på en film. Vi kollade på en gammal vhs film som handlade om en liten rävunge, haha jag älskade den när jag var liten! Vilken nostalgikänsla de va! :D
Så det blev faktist en supermysig kväll! :)

Hmm.. nu ska vi typ grilla och jag ska hoppa lite studsmatta me elli tror jag. :)

PUUSS PUUSS! <3

Kommentarer
Postat av: Fanny

Vad mysigt att grilla och gott framför allt! ;) Puss!

2009-04-26 @ 21:13:06
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0