Mycket

Ush , det är så sjukt mkt i skolan nu! Vi hade religionsprov (utan att jag visste om det, så hade inte pluggat) och geografiprov idag. Geografin gick väl helt ok.. hoppas ja får G iaf :)
Sen ere maaaassa gamla inlämningsuppgifter  som ska lämnas in... oo.. typ massa prov nästa vecka oxå... :S
Har inte pluggat till NÅT!!

Skönt iaf att vi slipper de två sista lektionerna imorn , så vi slutat 13.05, sen åker jag raka vägen med tåget till örbyhus, och går ti Johannas skola, så ska hon möta mig vid ingångarna .. läskiiigt.. :S
Aja,, men får typ va med henne på lektionen de sista 20 minutrarna. Sen åker vi med bussen hem till henne! Å sen soooover jag däär :D

Hihi, ska kanske färga håret hos Johanna.. får typ låna hårfärg av henne.. så jag ska bli brunett! :D (maybe)

Aja, resten av helgen kommer jag nog spendera framför läxböckerna :(
Får se om jag ska plugga tsm med Johannaaaa :)

Aja, ska typ sova nu, pusspusspusspusspuss <333333

 Haha, från påskas när vi va på landstället. Det är typ en gammal koja som någon har byggt uppe i träden i skogen, för typ tusen år sen! haha, den har funnits där så länge jag kan minnas.. men det var faktist första gången jag vågade klättra upp där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0