Morgondagen

Hej! Hinner som sagt inte blogga på vardagarna när de e så mkt  plugg.
Men idag va det sista dagen i skolan innan valborg! Och imorn gäller det! :)

Hm.. asso ska åka in med Johanna, isabelle, hennes syrra och typ nån killkompis till henne tror jag. vet inte riktigt..
Men dom vill åka redan med 8.15- tåget härifrån för att se forsränningen eller va de nu heter.
Pallar inte gå upp så fucking tidigt bara för det. Jag åker bara in för o ha kul...
Vill ju inte va trött resten av dan! :(
Hm.. men ska nog åka in till 11 eller nåt sånt.. :P

Sen ska vi tydligen grilla, o typ sitta på stadsparken, o chilla.. o isabelles syrra har fixat cider iaf :)
Hm.. ja sen får jag väl se vad som händer resten av dan, å kvällen. har ingen aning..
Vet bara att Johanna följer med mig hem och sover över..

Hm.. aja, de va väl inte så mkt mer ja skulle skriva..

P.U.N.K.T.S.L.U.T. <3

Kommentarer
Postat av: M

SEE YOU TOMORROW BITCH! MOAHAHAHAHA

2009-04-30 @ 00:18:49
URL: http://mpv.blogg.se/
Postat av: Ida

haha! Yes! ;)

2009-04-30 @ 00:47:51
URL: http://tahmatassu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0