LOOOOOOOV!!!!!!!!!!!!

Haha! Kan ni fatta det?! Det är lov för fan! :D
Jag kan inte fatta det! Guu va skönt!
Min sista dag innan lovet avslutades med utvecklingssamtal! :(
Men det gick bra faktiskt! Jag trodde att jag skulle ha typ maaaaasssaaa IG:n , men jag hade bara ett IG, i idrott, för att jag inte har gjort livräddningstestet och beeptestet.
Och jag ligger på gränsen till MVG i svenska och jag hade MVG i musik!! Shit! Jag är så jävla stolt!
Och den där "Herr Arnes penningar" som jag lämnade in fick jag MVG på!!!!! :D

Guu va lovet kommer att bli skönt! Jag ska träffa Fanny och Johanna iaf, någon som vill träffa mig på lovet eller?
ÅÅ! Vi löpte memma idag! :D Den där svarta geggan som jag skrev om på något inlägg! Det är så sjuuukt gott med grädde till! MUMS!

Men nu bad mamma mig att hjälpa till och skära grönsaker, för vi ska äta tacos.
Men jag skriver nog något inlägg sen ikväll! :)

PUUSSAR! <3

Kommentarer
Postat av: Fanny

Åhhh vad roligt att du fick MVG!! Är så glad för din skull ska du veta! I det svåraste ämnet också påstås det vara, svenska! :) SAKNAR DEJJ!! Hoppas att du får en skön och riktigt trevlig helg! PUSSAR <3 ;)

2009-04-03 @ 21:05:30
URL: http://mariafanny.blogg.se/
Postat av: Fanny

PS! Jag vill mer än gärna träffa dig på lovet, haha!! ;)<3

2009-04-03 @ 21:06:46
URL: http://mariafanny.blogg.se/
Postat av: gissa vem :-)

Du kmr t landet väll på påskdan lr va d heter?

jag ska tydligen dit Hehe :)

men sen på söndag fyller mickis år. Då kmr du väll oxå ?

hoppas vi ses , puss :=)

2009-04-04 @ 00:56:33
Postat av: gissa vem :-)

Du kmr t landet väll på påskdan lr va d heter?

jag ska tydligen dit Hehe :)

men sen på söndag fyller mickis år. Då kmr du väll oxå ?

hoppas vi ses , puss :=)

2009-04-04 @ 00:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0