Lite snabbt..

Sitter i mitt datorrum med Mikis, o typ ska snart skriva en ansökan till sommarjobb på någon campingplats i Skutskär.. medans Mikis sitter med sin bärbara och skriver CV:n..  hmm..

Igår när jag kom till skolan ,första dagen med mitt bruna hår, så va jag asorolig över att alla skulle tycka det var typ fult eller nåt.. Men de verkade gilla det, för jag fick typ komplimanger av alla! :)
Aja.. ehhum.. idag hade vi teater igen.
vi har fått våra roller, och jag och johanna är syskon, som ska spela bitchiga typ.. hahaha! Sen när uppspelningen är, så kommer vi typ ha samma kläder, å nu är det perfekt när båda e brunetter! ;) Hahah!
Hahah, våran teaterlärare torkade en snorlobba på byxorna och gjorde ett jätteroligt pruttljud med munnen, som jag och Frida skrattade åt resten av lektionen.. Hhaha! xD

Aja.. stört.. blir ganska flummigt inlägg.. jag är flummig.. för mikis e ju här! xO
Meen ska typ baka chokladbollar snart å kolla på en film me mikiis, maybee.. :) Sen sova, för de e ju skola imorn.. :(

Dagens outfit:
* Vitt långt linne (slappt) med färgglad text  från Gina tricot.
* Svarta strumpbyxor från Åhléns.
* Svart kofta från H&M.
* Långt guldigt peace-halsband från JC.
* Svart och vit kuvertväska med kedja som axelband från Gina tricot.
* Shockrosa pumps från Vagabond.

Laddar upp bild snaaart :)

P U S S < 3

Kommentarer
Postat av: soophiiee

ååh, ska du söka till rullsand? det är sjukt fint där, (L) , såg oxå att man kunde söka dit..men vet inte hur jag skulle kunna ta mig upp dit, men jag kanske oxå ska söka dit. (:

2009-04-22 @ 18:17:39
URL: http://hejsoffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0