kommer inte på någon rubrik.

Hej! :)
Nu ska jag snart upp och lägga mig, och sjäääälvklart se på en film! ;) Hahah!
Tjafsar typ med en kompis (nämner aldrig namn). Jag är sjukt trött på henne just nu...

Hmm.. imorse duschade jag och så gjorde jag två flätor i håret när det var blött, sen gick jag med det fram till ikväll när jag tog ut dom.
Så nu är det lockigt. Asso mitt hår är ju egentligen självlockigt, men eftersom jag plattar det så mkt, så har lockarna förstörts och blivit typ krusiga och det ser bara trssligt och slitet ut.. :(
Men nu när jag haft flätor så är håret jättelent! :o och lockarna blir finare och glansigare. Och håret är jättemjukt!

Aja nu ska jag sluta skryta om mitt hår, men jag är bara förvånad över att det blev så lent! haha !
Men men , vet inte vad jag ska ha på mig imorgon.. :(
Får väl ha min nya vita tunika och tights..
Älskar fortfarande min väska från gina tricot! är helt kär i den!! Ni vet den som jag hade på en bild förut, på dagens outfit.
kan slänga in en bild på väskan nu :P

Haha.. jaja, nu måste jag nog göra lite läxor innan jag somnar,.. längtar till valborg på torsdag! då jävlar! hahah! :D

Puuuussssssss <3

 Jag lovar, den är snyggare i verkligeheten!

Kommentarer
Postat av: Fanny <3

Ja, det är riktigt skönt, men det är ju bara tre dagar kvar, så vi får hålla ut!!! ;-) Har du också halvdag på torsdag? =)



Jättesnygg väska du har köpt förresten! :) Hoppas att du får en jättebra start på veckan! :)Puss på dig! <3

2009-04-27 @ 10:50:21
URL: http://mariafanny.blogg.se/
Postat av: DU VET VEEEM ;)

kommer du till landet på valborg ?

eller ska du dricka?

jag skulle ha gjort om jag nt bröt tån :S

hoppas du kommer dit å e med mej:D

ring mej puss gmn <3

2009-04-29 @ 22:29:54
URL: http://mobiilkaat.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej! Jag har lagt ut en ny modellbild i min blogg från min senaste plåtning, kika gärna in och kommentera vad du tycker!:)

2009-04-29 @ 22:38:46
URL: http://abckarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0