Jag SKA!

Heej! Jag SKA fixa bloggen snart.. men har fortfarande inga bra bilder att ladda upp.. får be Johanna vara fotograf någon dag! :D
 
Igår var det teater, o det var kul! :D Vi ska göra Skönheten och Odjuret sen, och vi fick skriva vad vi helst ville ha för roller.
Sen åkte Johanna med mig hem och sov över! :D Vi pluggade (fast det gick inte så bra), och typ åt ett helt kexpaket och jag åt också upp en hel toffifee ask!
Sen kollade vi på en film och somnade..

Ush vad trött jag var imorse! Johanna slet av mig täcket och skrek på mig att jag skulle gå upp. Men jag bara fortsatte att sova! Haha! Men jag fortsatte typ sova på tåget på väg till skolan.

Dagen var trist.. och jag orkade inte med engelskan så jag satte mig i korridoren istället och försökte plugga lite..
Fick gå hem tidigare också, för jag hade inte pluggat till biologiprovet, så jag behövde inte göra det.

OJ! Nu måste jag gå! Min mamma tjatar! Skriver mer sen!

PUUUSSAR! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0