HATA !

Fan! jag är så jävla sur på mamma!
Hon skulle lämna elli till skolan, och jag skulle åka med så jag kom till tåget.
Men så hade jag massa idrottskläder och skolböcker som jag skulle ha med mig. Och jag stressade och letade i hela rummet!
Sen så ropar hon: "Nu åker jag! Och jag kommer inte att köra en gång till!"
Så jag tog en skitful idrottströja och slängde ner böckerna i kassen och sprang ner.
Sen slängde jag på mig jackan och skorna och sprang ut, och då ser jag henne åka iväg!!

FYFAN! JAG ÄR SÅ JÄVLA ARG!
Nu tänker jag bara gå upp igen och säga: Vadå? Du kan inte skjutsa mig.
Och om hon säger att jag kan gå till tåget så säger jag: Nej! För då kommer jag typ missa flera lektioner, och det tänker jag inte göra! Hellre stannar jag hemma då!
Vill ju inte skämma ut mig igen! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0