Har inte kunnat blogga

Heejsan! Det var några dagar sen! Haha! Ne, men jag har inte kunnat blogga, för vi åkte till mitt landställe, och det finns inget internet där. Men, men..

Jag har gjort massa kul på lovet :) Jag skrev ju om vad jag gjorde hos mikis o så.. Men vi åkte ju till landet sen, och min andra kusin, Sofie, följde oxå med dit. Det var jag, Mikis, Raila och Sofie bara, för Martina var i stallet och Jimmy spelade tennis.
Men det var supertreevligt där. Jag , Mikis o Sofie gick en promenad och satte oss på en brygga och solade. Det var ASVARMT!!! :O
Sen gjorde vi väl inte så mkt.. Mamma, pappa och syskonen kom dit lite senare oxå..
Men det var skittråkigt när Raila, mikis o sofie skulle åka. Jag försökte få dem att sova över med mig, men mikis och sofie skulle gå ut på kvällen, så de var tvugna att åka. :(

Det var väääldigt tråkigt resten av kvällen. var typ bara ledsen , för jag fick inte tag på Fanny heller och syskonen gick och lade sig, så det var bara de vuxna där..
Satt typ vid datorn och spelade spel och skrev lite..
Men det blev ganska okej när pappa, morfar och Erkki (mormors bror) hade lagt sig. Jag, mamma och mormor var bara uppe och vi kollade på film och pratade lite.

Nästa dag åkte jag, mamma, pappa, elli, inez, oscar och mormor tidigt in till stan (i Norrtälje såklart) och gick runt lite och så matade vi änder. Jag letade efter mina vårskor som jag verkligen letat efter i både Uppsala och Stockholm. Men neej, inga vita textilskor i Norrtälje heller. De är slut överallt! :(
Men efter att vi gått runt på stan, satte vi oss på ett kafé och köpte mjukglass och jag fick en kaffe latte så klart! :D

Men som tur så fick jag äntligen tag på Fanny när vi kommit hem från stan. Hon har ju landställe bara 10-15 minuter ifrån vårat. Men hon kom på kvällen iaf. Och vi hade jättekul! :D
Vi åt och åt och åt. Och åt lite mer.. sen kollade vi på bilder o skrattade o pratade lite.. och typ la oss vid 2-tiden kanske..
Hmm.. aa o sen nästa dag gick vi ungefär samma promenad som jag gjorde i fredags men Mikis och Sofie.. ja sen typ åt vi och jag packade ihop sakerna.. och vi skjutsade henne tillbaka till hennes landställe och vi fortsatte vidare mot Brottby för att träffa min morbror Henrik och hans sambo Vickie för att prata om när vi ska hjälpa dem att flytta till Tierp den 1 maj.

Jaa sen åkte vi hem och typ åt på McDonald's på hemvägen. Kom hem för kanske 2 timmar sen eller nåt.. 3 kanske..

Lilla Oscar har blivit sjuk nu. :( Han ligger i feber och är jättedålig... Stackars liten :(

Ush.. jag VILL INTE till skolan igen på tisdag asso... lovet har gått för fort! :( Har en stor klump i magen.. för ja har MAAASSOOOR med läxor som inte är gjorda, och som skulle varit gjorda nu under lovet. :S
Aja.. imorn får det väl bli en pluggdag. =/

Aja.. men jag ska ladda upp lite bilder snart. Mikis skulle oxå skicka från när jag var där o så.. Men laddar nog upp dem på det här inlägget lite senare. så jag uppdaterar samma inlägg fast med bilder oxå :)

PUSSAAAR <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0