Denna dag..

Hmm.. igår kväll såg jag och Mikis på film, så vi somnade inte förrän sent.. så jag var sjuuuuukt trött imorse! Jag kom försent till skolan igen, SOM VANLIGT!
Fett jobbig dag ! Hatar onsdagar! Dom är så sjukt sega! Vi har kemi och biologi sist på eftermiddagen.. Blääh!
När vi hade slutat, och jag och anna skulle gå till stationen, så var det världens kö på skolgården, för idag skulle biljetterna till våran vårkonsert släppas. Det är helt sjukt! klockan va lix halv 4 och biljetterna släpptes inte förrän 7! Helt pucklat! haha! Aja, folk gillar väl våra konserter helt enkelt.. :P

Men nu ska mikis  hjälpa mig med alla läxorna! Sen ska vi nog se American Pie..
Aja Puss <3

Dagens outfit:
* vitt slappt linne från H&M
* Mörkblåa Cheep Monday - jeans från Weekday
* långt halsband med peace märket (guldigt) från JC


P.s laddar upp en bild på gårdagens outfit! Hann inte göra det igår! <3



* Linne/tunika - Gina tricot 99:-
* Halsband - JC 79,50:-
* Väska - Gina tricot 149:-
* Strumpbyxor - Åhléns 99:-
* Pumps - Vagabond 700:-

Kommentarer
Postat av: Bella :)<3

haha ida fett ballt :D

ett sånt där linne har jag oxå :D

från gina :D

2009-04-22 @ 21:51:45
Postat av: Fanny ;-)

Älskar dina rosa vaga-bond skor! ;) <3 Hoppas att det gick bra för dig på matte NP idag! :) Själv tycker jag att det inte gick särskilt bra :/ Ses! Puss <3

2009-04-23 @ 15:57:18
URL: http://mariafanny.blogg.se/
Postat av: jazzy

fint.



Kolla gärna in min webbshop, där finner du heta sommarskor!

Ha en bra dag!

2009-04-26 @ 18:16:48
URL: http://jazzybelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0