Brunett så hett! <3

Känns askonstigt nu att va brunett! Saknar nästan det blonda... :'(
Men jag vet ändå inte.. det är så mörkt bara... aja, hoppas det bleks lite sen..

Aja.. höhö, johanna ligger bakom mig i gästsängen och har somnat xD
Hon somnar verkligen JÄMT! asso, jag satt och laddade upp EN bild på bilddagboken, och hon somnade DIREKT! Hhahaha!

Aja, men idag åkte vi in till örbyhus, efter att vi hade färgat mitt hår. Vi träffade Sophie och Fanny.. och vi gick till skolans lekplats och snurrade på sånadär, ee, ni vet såna där stolpar man håller sig i och så står man på en rund liten platta.. aja iaf.. och jag snurrade med johanna, och när jag gick av så gick jag 2 steg och vinglade och ramlade på rygg, o typ låg där.. haha, såg typ ingenting!

Aja, den gick vi typ till sophie, för de va kallt, så satt vi där en stund, sen hämtade pappa oss runt 12..
Men men.. hmm..
Ska typ väcka Johanna nu och gå upp och kolla på en film :)

Puuussar <3

  


Kommentarer
Postat av: Mikis

Vad fint det var!

2009-04-19 @ 04:15:21
URL: http://mpv.blogg.se/
Postat av: Ida

Taaack <3

2009-04-19 @ 17:43:18
URL: http://tahmatassu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0