Brunett är det rätt?

Har funderat på en sak väldigt länge nu.. och jag blir mer och mer sugen på att verkligen göra det..
Nämligen färga håret brunt. Vad tycker ni? Skulle jag passa i det?
Jag har ju varit blond nu i över 2 år och älskar det fortfarande, men jag är sugen på att prova på något nytt. En förändring. Jag kanske känner mig snyggare då? Inte vet jag..
Men risken är ju att jag ångrar mig och vill bli blond igen..
Men det finns många fördelar ifall jag skulle bli brunett.
Jag är ju naturligt brunhårig med lite ljusare nyanser på vissa ställen. Och om jag färgade det så skulle jag slippa färga det helatiden, för då blir det ju ingen utväxt-rand, eftersom det är min naturliga hårfärg. Plus att det blir ju inte lika slitet om jag bara låter håret vila utan färgning och plattång..

Men vad tycker ni? Ska jag kanske bli brunett nu på påsklovet? :)

PUUUSSS! <3


Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag tror att du skulle passa riktigt bra i brunett!! Du har ju ändå liksom rätt mörka drag, så jag tycker det inte låter som en dum idé!! :) <3 Kul att göra något nytt ibland! Jättefin design du har förresten!! PUSS F <3

2009-04-03 @ 21:08:29
URL: http://mariafanny.blogg.se/
Postat av: Ida

aaw, sötnos! :) taack <3

2009-04-05 @ 02:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0