Äntligen!

Ush! tiden räcker inte till för att blogga! :(
Skolan har ju börjat igen, och det är tusen prov, och gamla inlämningsuppgifter som jag inte har gjort än!! PANIIK! :O

Igår åkte jag aldrig till skolan, för jag försov mig, och hade inte duschat eller någonting! Plus att jag hade skitont i huvudet, för jag hade bara sovit typ 3 timmar på natten. Var helt utmattad, och somnade om.. Gissa när jag vaknade?
Jo, HALV FYRA på eftermiddagen! :o Hahaha, helt sjukt!

Idag var niorna på Tekniska muséet i Stockholm. Det var faktist helt okej. Men jag, Karolina och Klara, skulle köpa massäck på pressbyrån innan vi tog tåget, så vi missade det! Alla hade åkt, och där stod vi som fån på perrongen.
Men vi tog iaf nästa tåg! så det ordnade sig! Hahaha! xD Jävla klantskallar asso!

Vi gick på en asrolig bio på muséet! Det var typ 3D och så rörde stolarna på sig och det sprutade vatten o grejer! Jag blev typ skiträdd när dom hamrade i filmen, och så helt plötsligt så känner man typ klossar som bankar under baken! =S
SKITLÄSKIGT!

Men nu har jag iaf äntligen fått bilderna från mikis, och jag har laddat upp mina egna bilder med från påsken i på landstället i Norrtälje! :)

Lite sent, men här kommer dom iaf! :)

P U S S < 3

                

Det var 'lite' bilder iaf.. det finns myyyyycket mer sen, men laddar väl upp om jag får lust sen! :)
Puss igen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0