Fredag-Lördag

Helluuuw,
Börjar med igår. Igår hände inte mkt mer än det att vi var i gävle och jag mådde piss. Så efter gick jag och la mig i sängen och kollade på "Harry Potter och fången från Azkaban" med elli och inez. Resten va typ nere och lagade mat och oscar kollade på bolibompa eller nåt. Men jaa, efter maten åt jag typ godis och tog det lugnt, och senare på kvällen hade alla andra somnat förutom oscar och jag. Mamma, pappa, elli och inez låg däckade i soffan, och jag och oscar gick upp till mitt rum och såg på "Monsters INC" och somnade.
Men jag hade feber på natten så sov asdåligt, men orkade inte gå ner och hämta nån alvedon. Sen så vaknade jag halv 6 på morgonen och mådde skitdåligt och låg jätteobekvämt och kunde nästan inte somna om. Men gjorde det ändå, och vaknade halv 11 och det dunkade i huvet och var helt igentäppt i näsan.

Vid 1-tiden sa mamma att bella, gabbi, henka, vickie och bebisen skulle komma, så fick hjälpa till att städa vardagsrummet och städade mitt rum. Hann precis klart tills bella kom in i mitt rum.
Sen hände väl inte så mkt. Vi fikade, pratade, jag och bella va ute och fixade lite på hennes blogg. Och aa ,typ det. Men vi skjutsade bella och gabbi till 18.11 tåget, men det var försenat, så vi fick vänta där ett tag innan tåget kom. Och nu sitter jag här. Henka, vickie och bebisen är kvar. Men bella o gabbi skulle hem till väsby, och antingen imorn eller tisdags så kommer bella tbx till tierp! :)
Nu ska jag göra annat,

PUUUSSS <333



BILDER :

        Jag veeet att bella är snyggare än mig på alla bilder, men ni får faktiskt ta hänsyn till att jag är sjuk och heeelt ofixad. Typ skabbiga sovkläder och fettigt hår och grått smet kvar runt ögonen från gårdagens smink! Hahah, PUUUSS <33

(P.s ni vet väl att ni kan KLICKA på bilderna så de blir större)


Kommentarer
Postat av: Fanny

Jättefiiiiina bilder!! ;-) <33 Ida, du blir aöötid lika söt på kort!! <33 Hoppas att du har haft en underbar helg! Så tråkigt att dom går såå himla fort bara.. :( Och i morgon är det skola igen också! Vi hörs!! Sov sött <3333

2009-09-06 @ 21:27:55
URL: http://www.mariafanny.blogg.se.se
Postat av: Bellaah

haah nää, du e ooxå ffiiin på bilderna !

du får skicka över de andra t mej viia msn. måste fixa min skabbiga header!

men jah, puss på deej <3

2009-09-06 @ 21:32:45
URL: http://henlighetsfull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0