Dagens dag

Heejsan , haha skriver ett inlägg precis efter den andra, men skulle ju skriva ett nytt inlägg om idag ,för det förra blev så långt. :P
Har faktiskt inte så mkt att berätta.
Var i skola som vanligt idag. Vi kollade på film på både engelskan och mediakunskapen. Mycket film. Den på engelskan har jag bara sett slutet på idag, för var ju sjuk förra veckan, som sagt. Typ nån skumm drama/romantisk film. Sen på mediakunskapen såg vi nån film om troende munkar (?) asså helt sjuk. Typ massa folk som dör. typ mord eller nåt, och massa annat konstigt. Fattar inget av filmen i huvud taget. Jaja.
Sista lektionen var datorkunskap, och vi fick sluta tidigare. Åkte hem och gjorde ingenting tills det var mat. Efter det bakade jag , sen idol.
Skulle ju sovit hos johanna idag, kanske. Men det blev inte av, för mamma ville att jag skulle hem och hjälpa till med barnen för pappa inte var hemma och hon är sjuk. Jaja, nu ska jag faktiskt sova strax, måste få liiite mer sömn inatt än igår.

PUUUUSS <3333



Kommentarer
Postat av: Fanny

Men vilken otroligt söt bild på dig!! <333333

Ringer dig ikväll! :D Vad heter du på bilddagboken förresten? Har skaffat det nu! Puss :):)

2009-09-13 @ 12:19:25
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0