Kulturnatten

Heej !

Nu fick jag äntligen sitta vid datorn! Mamma skulle ha den innan mig för pappa håller på och installerar om den andra datorn. Och min bärbara har ingen sladd för pappa har den till sin.
Helgen har vart bra!
Ja som ni kanske läste så hade jag inte så roligt i fredags, men det var skönt att ta det lugnt en kväll. Mamma, pappa och jag såg på Ghost busters på tv, haha!

Igår typ 18.15 skjutsade pappa mig. Först hämtade vi upp Johanna från tobomacken, för hon kom dit med bussen. (Hennes buss till uppsala skulle inte gå förrän 8, så hon kom till tobo istället så vi kunde ta tåg in lite tidigare.) Sen skjutsade iaf pappa oss till station men vi fick vänta en timme på nästa tåg.
Men vi kom iaf in till stan och trevligt hade vi hela kvällen.
Vi åt först och gick runt lite själva och träffade massa folk som vi kände. Och senare så mötte vi på hannes, tobbe, två andra killar, och några tjejer som jag självklart inte kommer ihåg namnen på, haha. Så vi umgicks med dem resten av kvällen. Vi gick till olika ställen, satt där och pratade, och gick vidare. Men runt 12-tiden bestämde vi oss för att gå hem till en tjej och kolla på film, men eftersom ingen buss kom så fick vi gå till henne typ 4 km bort. Men jag och johanna hann bara dit, gå på toa, dricka lite och sen gå igen. Haha , nödvändigt!
Vi gick typ vilse och var rädda att bli våldtagna, men vi hittade till stationen och hann med 02.20 bussen hem. Annars vet jag inte hur vi skulle gjort! Det var liksom sista bussen som gick!
Johannas mamma hämtade mig, johanna, emma (johannas syster), sandra och jennifer från bussen, och vi åt lite och gick och la oss. Var så sjukt trött!
Låter inte så intressant kanske men kul hade jag ! :)

Åkte hem med 15.37 bussen från johanna idag, för farmor var hos oss. Sen dess har jag tagit det lugnt. Och nu sitter jag här och har ångest inför skolan imorgon. Inget speciellt, men jaa ni vet söndagar är ju inte precis piggaste dagen i veckan.
Men nu ska jag skriva ett kort inlägg till och sen lite annat, PUSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0