Tråkig dag

Hej , Blääääh vad trååkigt lektion. Hela dagen har varit tråkig. Klassråd, matte, svenska, och nu mediaproduktion. Vi har typ gjort egna filmer. Eller man är i grupper och skulle göra en film. Men jag var sjuk just den dagen våran grupp spelade in filmen, så jag missade ju allt. Så nu har de klippt ihop filmen och lägger till ljud och sånt. Jag har egentligen inget att göra. Typ sitter och tittar på, så satte mig vid en egen dator istället för att fördröja tiden.
Onödigt. Kunde lika gärna vara hemma.
Jaja, jag är iaf duktig och är i skolan :P
Vi slutar föresten 16.45 idag. Så det är typ en timme och en kvart kvar, ooooh!
När jag kommer hem ska jag plugga lite till körkortet , och så har jag 2 läxor i skolan också så lika bra att jag gör dem med.
Nu ska jag in på bilddagboken och lite så , ha det bra , PUSS <3

Kommentarer
Postat av: holenew.blogg.se

ja men asså VI MÅSTE va nån dag ?

asså ajg e så stressad, ahr alltd nått att göra ,

du får höra av dej <33

2009-09-21 @ 16:19:14
Postat av: Fanny

Hahahahaha, men jag DÖÖÖÖÖÖÖR!!! ;-) ..Av garv!! <333 Trodde seriöst först att du menade att firren skulle kosta 700 spänn först.. Men gud vad jag är seg ibland :P aa, det kan man ha roligt åt nu ett tag! Och inte minst sagt om A från konfan! Hennes pruttar var kanske inte det mysigaste varje natt!!! ;D Saknar dig! Vi får höra av oss nu vilka helger vi kan tänkas att träffas! Puss på dig vännen min <333 ;)

2009-09-21 @ 17:33:04
URL: http://mariafanny.blogg.se/
Postat av: Fanny

pS. Ville bara säga att du inte var ensam om att ha en tråkig dag i skolan!! Är heeelt slut nu ..! Din lyckost som har studiedagar på torsdag och fredag!!! VILL OCKSÅ!! ;) <33 :)

2009-09-21 @ 17:34:30
URL: http://mariafanny.blogg.se/
Postat av: Anonym

söt tjej och fin blogg!

2009-09-22 @ 19:27:22
URL: http://jenniphersteilinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0