Tierp, och lite annat.

Hej, ska typ sova precis, är såååå trött.
Idag har det hänt väldigt mkt, och de senaste dagarna med, men orkar inte skriva nu i efterhand. Ni som känner mig vet antagligen redan :)
Idag var jag med Bella. Åkte hem till henne i Tierp, fast vi var mest ute. Typ flummade på lekplatsen och sen kom vi in och kollade på cartoonnetwork ( me love ! <3 ).. och jaa, massa skratt och prat. :)
Så skönt nu när hon flyttat hit. Det är liksom 6 minuter ifrån varandra med tåg!
Jag är typ vrålhungrig, och trött. Ska äta nåt, sen borsta tänderna, ta bort sminket, och sen sova.
Btw, hade mina nya klackskor igår (ni vet de som jag hade bild på på bloggen som jag ville köpa) och faaan vad jag hade ont i fötterna efter en hel dag. Fatta vad höga de är! Typ dubbelt så höga än alla mina andra klackskor, och jag tyckte lixom att de va höga förut! Haha.
Har en ny säng nu också som är stööörre :) 140-säng, och en ny mobil fick jag nu också. För har så höga mobilräkningar så får en mobil med kontantkort så jag får gratis sms. Min förra mobil är ju bunden till just ett speciellt abonemang, så den går inte att använda till annat.. :( Dååligt, den är så sjukt bra annars. Den är snygg, sjuukt bra kamera/videokamera, mycket minne, bra högtalare till musik och sånt, massa olika spec-funktioner, och maaaassa annat! Mobilen är liksom perfekt, och jag ääälskar den. Men jag är glad för gratis sms:en. Ska tacka mamma sen. Men just nu är jag bara sur och på dåligt humör, behöver mat och sömn.

Godnatt sötnosar <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0