Ny header

Helluuw,
Gjorde en ny header som ni kanske ser. Men jag blev inte nöjd. Det blev inte speciellt bra, men orkar inte fixa nåt annat nu. Det får duga ett tag. Och ska förr eller senare försöka fixa annat på bloggen med. Typ färger och bakgrund o så vidar. Och hatar att headern är typ sne. Eller asså för mkt till höger. Jaja, får fixa sånt när jag har mer tid.
Är typ vrålhungrig! Har inte ätit på hela dan nästan. Jo, en macka till frukost, kaffelatte innan jag tog bussen till skolan, 2 tuggor av lunchen för mådde illa, sen så några godisar som jag hade kvar i påsen. Jo juste  en banan när jag kom hem. Okej det är ju nåt, men för mig så är det inte särskillt mkt, alla har typ lagat sin egen mat idag så har inte orkat fixa nåt, men ska göra det nuu.

Annars har de inte hänt mkt idag, åkte hem tidigare för mådde ingen bra. Träffade emelie på uppsala station och åkte med henne på tåget. Sen kom jag typ hem och la mig i soffan. Det var det.

Men nu ska jag laga middag,

PUSS <3


Kommentarer
Postat av: Larissa

Jag kom hem ordenligt o mamma hämtade mig vid stationen sen borstade jag bara tänderna sen sov o då kanske klockan var innan tio. Jag gick inte till skolan mådde typ dåligt o var astrött sen sov jag typ hela dagen och sommnade säkert halv tio igår. Men jag hade jätte kul på bion den var rolig :D Men vi får höras måste prata med min mamma med ...



Puss <33

Ps. Fett söta bilder på headern och den blåa färgen är fett cool men det är ju lite rosa kvar så jag tror nog att du inte är färdig eller :S men vi ses

2009-09-01 @ 20:35:52
URL: http://crazyforyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0