Ny blogg?

Förresten! har funderat länge på att byta blogg, men vet inte riktigt...
För mitt namn är så krångligt. Ingen lär sig någonsin hur det stavas.
Men det är liksom ett så passande namn , gillar det. Och så vill jag inte radera alla gamla inlägg som man skrivit. Vill liksom ha kvar det gamla så man kan gå tillbaka och läsa om något år eller så.
Men en sak som är säker är iaf att jag ska göra om bloggdesignen snart igen. Får se om det blir redan ikväll. Är ju inte direkt proffs på att designa bloggen, men lite nya färger och en ny header och så, gör iaf liite skillnad :)
Nu kom mamma och syskonen hem, så ska börja med hemsysslorna. PUSS <3

Kommentarer
Postat av: Fanny

Har tänkt detsamma! .. Men byt inte blogg!! Ändra bara designen, det tycker jag! :) Ska också göra det, men hon som hjälper mig tar sån tiiid!! :(.. Så det är bara att vänta..!



PUSSAR <33333

2009-09-24 @ 17:48:25
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0