Morgondagens "to-do-list" !

Har två studiedagar nu (imorgon och fredag) sen är det ju helg. Så måste vara hemma imorgon, sen på fredag åker jag med bella in till staden uppsala och bella ska köpa skor och jag ska kanske köpa strumpbyxor. Sen på fredag kanske johanna kommer hit och sover en natt, och sedan på lördagen åker vi hem till johanna och då kommer linn och emma dit också, kanske fanny, har inte hört nåt om henne. På söndag åker jag hem.
Resten av min familj åker till Karlstad på fredag och kommer hem på söndag.

Men men, hade tänkt skriva en annan grej. Nämligen att imorn är ju bara en helt ledig dag för mig när alla andra åker till jobbet/skola/dagis, och jag blir själv hemma. Och då tänkte jag fixa lite grejer:

* Storstäda rummet

* Tvätta mina kläder

* Fixa eventuell disk och annat

* Plugga


Och förhoppningsvis hinner jag med alla punkter!
Nu ska jag sova, PUSS <3



Kommentarer
Postat av: Fanny

Åh guud vad skönt med legighet idag och imorn för dig!!!! ;) Din lyckost! :P Är faktiskt också hemma idag då jag hade så ont i magen! Så ska ta det lugnt idag <3 Ha det bäst och njut av den extra långa helgen som redan har börjar för dig nu!! :) PUSSAR <3

2009-09-24 @ 09:31:55
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0