Min och Johannas nya hobby.

Heej,
Kom hem för typ 20 minuter sen. Knappt.
Stannade kvar i stan efter skolan med Johannapanna. Vi tog först bussen från skolan med Emma och en tjej som heter Sanna. Sen fortsatte jag och johanna mot Cupido och käkade. Vi åt där, så vi tog självklart mysigaste platsen och delade på en sallad med kyckling, pasta, majs, oliver, fetaost. Muuums! (inte fetaosten då, för den valde johanna) Men allt annat :)
Efter det gick vi som vanligt in på myrorna och en video-butik och garvade ihjäl oss åt massa saker, typ skrattade åt filmfodralen, typ minerna på alla och hur dåligt de fejkskrattar eller försöker se coola ut på omslagen. Så jävla B!!! Hahaha xD Och inne på myrorna tog johanna på sig vääääärldens fulaste skor!! Typ lite höga stövlar med klack. Det var typ ormskinn och klacken var ashög och ni vet sådär tjock. Asså klacken var tjockare där ner och smalare uppe. Så sjuukt fula! Och så Spetsiga, eller typ fyrkantig spets... OMG!! Tror att det här har blivit min och johannas nya grej. Att gå och skratta åt saker i affärerna. Man blir ju på bra humör iaf! :)
Vi kollade runt fram tills att allt stängde (19.00) och jag köpte äntligen min jacka från hm, och så var det 20% rabatt på dyraste varan om man köpte 2 saker. Så köpte ett grått slappt linne också, skitsnyggt! :) Eftersom 20% av jackan var 80 spänn, så var det som om linnet var gratis, eftersom de kostade 79, kr!
Vi tog iaf bussen hem 19.35 och satt och grät åt massa sorgliga låtar på hennes mobil. Och jaa när mamma skulle hämta mig från busshållplatsen så hade vi hunnit åka en liten bit och så får vi punka. Så pappa får köra dit med nya däck och hålla på och krångla. Men det gick bra tillslut och vi kom hem.

Nu ska jag göra lite annat, sen sova,

PUSS <33




Kommentarer
Postat av: Larissa

Heej!he

Hoppas du haft det super dom senaste dagarna...

Men jag undrar om det gick i helgen. Men vi hörs väll...



Saknar dig :D <3

Puss <3333

2009-09-09 @ 09:34:31
URL: http://crazyforyou.blogg.se/
Postat av: Fanny

Åhhh vilken sööt bild på dej gumman <33



Svar på din fina kommentar;



Haha tackar ;) Ja, cupcakesen var verkligen urgoda måste jag säga!!



Saknar dig vännen min! <333 PUSSSAR!



Ps. Såg du på idol igår?? :) <3

2009-09-09 @ 16:24:49
URL: http://www.mariafanny.blogg.se.se
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Sov gott :)

2009-09-13 @ 02:28:31
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0