Lång dag

Heeluuw! Har precis käkat middag, oc sitter kvar i köket med min bärbara <3
Idag var skolan trååååkig. Det hände ingenting. Alla var typ helt sega, och de va tråkiga lektioner. Sista lektionen var väl okej, men fick damp för gjorde hela tiden fel. Det var mediekunskap och vi började med radio. Det var en kvinna som berättade en historia, men det var typ upprepningar och andra röster och vi skulle klippa i inspelningen så det lät som en vanlig inspelning.

Men nog om det. Efter skolan ringde jag Roxanne och frågade om hon var med johanna, men de hade tydligen inte fått tag på henne, så Roxanne, Hannes, Otilia, och Astrid tror jag hon heter satt på bryggan och de bad mig komma dit, så satt där en kort stund och pratade mest med roxanne, vi satt typ och skämtade, och jag typ höll på och döööö av skratt. Det lyfte upp dagen. Verkligen. :)
Sen följde de mig till Åhléns och därifrån fortsatte jag mot station och åkte hem.

Nu är jag sjuuukligt trött och har förflyttat mig till soffan nu. Ska kolla på TV, sen plugga till matte provet som är imorgon. PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0