Knivsta med klassen

Helluuuuw :D
Har precis kollat på idol, hahha älskar det programmet! Längtar efter nästa avsnitt! :)
Det ska blir kul att se vilka som kommer vidare också.
Men jag tänkte faktiskt skriva lite kort om igår och idag:

Igår hände inte mycket annat än att jag höll nästan på att försova mig, men mamma väckte mig när det var 20 minuter kvar tills jag skulle åka. SOM TUR! Eftersom jag vart borta från skolan några dar förra veckan och nu i måndags så hade jag ingen aning om att vi skulle åka till Knivsta med klassen.
Gick till den salen jag skulle vart i om jag haft vanlig lektion. Men ingen var där. Sen så mötte jag på några när jag skulle gå och leta efter de andra, och de sa att vi skulle mötas utanför och ta bussen till knivsta för att göra samarbetsövningar. Vi typ sjöng karaoke på bussen och när vi kom fram gjorde vi samarbetsövningar, och jaa efter det tog vi bussen tillbaka och var framme på skolan 11.30. Vi fick ledigt resten av dagen fast vi egentligen skulle ha lektioner efter. Så man kunde åka hem eller stanna kvar och käka lunch på skolan.
Men jag stannade kvar i typ 1,5 timmar, för var tvungen att få tag på mamma så hon skulle kunna hämta mig från tåget. (Min mobil funkar ju inte, så fick låna skolans telefon). Men ofc så svarar hon inte, så fick ju vänta där tills jag fick tag på henne. Alla i min klass hade åkte hem förutom 2 killar i min klass, så de kom och satte sig och pratade med mig. Trevligt trevlig.
Kom iaf hem tillslut. Chansade och tog tåget, och fick tag på mamma på tåget när jag lånade fannys mobil. Hon var nämligen på station när jag kom dit. :)


HERREGUD vad långt det blir!! Men skriver ett till inlägg om idag. Det blir jobbigt att läsa ett enda långt inlägg, om ni tycker som jag iaf, haah,

PUSS <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0