Jag är lat

Heeey everybody!
Haha, sitter i köket med min kära dator och tänkte skriva lite.
Idag har det inte hänt NÅNTING. Vaknade runt 10.30 imorse och var helt utvilad. Skönt att vara ledig! Och så käkade jag frukost och lite så. Resten av dagen låg jag framför tv:n och kollade på Nickelodeon, sen slumrade jag lite och vaknade till när mamma kom hem. Så från typ 11 till 2 har jag bara slappat! Har inte fått något vettigt gjort av det jag skulle göra idag. Skulle ju göra det som står på listan, men det ända jag hunnit göra är tömma och fylla på diskmaskinen.
Ja sen började jag bära ut inez och oscars leksaksbord och bänk från mitt rum (elli och larissa lekte idol förut) och började vika lite kläder, men orkade inte fortsätta.. Haha.
Men jag SKA göra det som står på listan idag. Det känns ju så skönt sen om man har städat hela sitt rum, och går och lägger sig på kvällen och allt är fräscht, rent och prydligt, och nybäddad säng och allt. Sen så kanske johanna kommer hit imorn och sover, så vill ju ha fint i rummet.
Sen pluggandet måste göras, så jag slipper göra det på söndag kväll sen.

Men nu ska jag sitta här en stund och sen ska jag kanske börja med att göra det jag ska, PUSS på er <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0