Im back home.

Heeeeej,
Kom precis hem. Från Gävle.
Mamma och elli väckte mig i morse. Eller aa klockan va typ halv 12, men var helt slut och ville bara ligga kvar. Men de fick upp mig efter att ha kittlat ihjäl mig typ. Elli har simskola på lördagar i gävle, så vi (jag och mamma) åkte med henne dit och efter det åkte vi in till Valbo centrum och letade efter jacka och ellis väska och baddräkt, sen åt vi buffé på en restaurang.
Efter det åkte vi in till Gävle city och fortsatte leta, men vi hittade inget. Jo elli hittade baddräkt i valbo, men det var allt.
Sen drog vi oss hemåt och handlade på vägen i Tierp. Nu är vi här och jag är heeelt slut. Utmattad.
Har inte mått bra varken igår eller idag. Asså håller på att få en förskylning. Eller jag är ju redan förskyld, men det kan bli värre om man säger så. Är snorig och har ont i huvudet, halsen och öronen och hör knappt nåt, för det är typ lock föröronen och är typ helt slut och fryser och grejer som om jag hade feber, men har det inte.
Uush, har vart grinig som fan hela dagen. Så jävla irriterad på allt och alla. Men det känns ibland som om folk irriterar en med flit, fast de inte gör det. Men allt och alla går mig på nerverna just nu. Så ska bara lägga mig ner och vila en stund nu innan maten.

PUSS <3

Kommentarer
Postat av: Larissa

Heej! :D <33

Jag ska nog byta skola, men du verkar ha haft det ganska bra förutom att du mår dåligt, hoppas du blir bättre. Men själv var det kräftskiva på gården och det var en trevlig början men nyss för en halv timme sen typ så dansade vi och bara ropade hallå hela tiden men typ ingen tittade fast dom hejade :( fan vad surt, men nu ska jag se på film för typ alla är ute typ asfulla, jag är typ assur på min mamma så ska skälla ut henne imorgon typ :(



Men ha det bäst ,

PUSS <33333

Ps. krya på dig :D

2009-09-05 @ 23:26:08
URL: http://crazyforyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0