Hemma idag igen.

Hellluuuw,
Idag har jag vart hemma igen. Hade ont i halsen och öronen igår, men det har gått över.
Det blev en sen kväll. Gick och la mig sent, för pratade med sis i telefon, asså kusiniis bella <3
Men jaa, vi pratade om allt möjligt o de blev mkt att tänka på så somnade lite senare.
Sov typ aslänge idag, och har bara tagit det lugnt. Vaknade btw av att elli kom in i rummet o ba: "IDA VAKNA!! Jag är hungrig!" Så jag gick upp och vi åt frukost och när mamma kom hem fixa vi pizza.
Nu kom precis pappa, inez och oscar hem också.
Imorgon blir det garanterat skola iaf, och sen vet jag inte vad som händer. Ska försöka se bella imorn eller nåt för hon är i Tierp nu.
Men men nu ska jag göra annat,

PUSS <3



Kommentarer
Postat av: sophie

väntar jag på dig när du ska köpa kaffe kmr ju jag oxå försent?

dom du säger att du lärt känna lärde du ju känna genom dina vänner. skulle inte du lära känna egna vänner..? undrar bara.

2009-09-03 @ 17:57:42
URL: http://hejsoffi.blogg.se/
Postat av: Fanny ;)

Åhhhhh, vilken ursnygg ny bloggdesign du har fått!! :P

Riktigt cool ju! ;) <3 Och självklart är din outfit lika snygg som vanligt!! Ringer dig i morgon så får vi prata mer! Hoppas att du känner dig bättre nu :)

Miss U! <33333

2009-09-03 @ 18:40:20
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0