Hatar skolbussarna!

Hej min första lektion har precis börjat. Vi har datorkunskap.
Imorse när jag skulle ta bussen , så kom jag typ en kvart innan skolbussen kom. Som vanligt är det proppfullt med elever som ska åka med skolbussarna.
När bussen kommer tränger sig alla före mig och jag kommer på näst sist. Sen kommer en sån där bussvakt o ba: Ni sista som klev på får kliva av. Så jag och två andra fick gå av och åka med nästa buss som kom efter 10 minuter eller nåt sånt. Det var flera andra som inte gick på bussen innan för att åka med nästa buss. Även den här gången när bussen kom så var det lika många som skulle gå på.
Jag försökte komma fram, men alla trängde sig före. Jag kom på nästan sist igen men som tur fick jag åka med den här gången!
Tycker att det är så jävla orättvist när vissa kommer precis när bussen kommer, och tränger sig före. Och sen jag som står och fryser ihjäl och har stått i typ 25 minuter och kommer inte på.
Ush irriterande som fan!
Jaja, nu ska jag kolla bdb innan läraren kommer.
PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0