Godnatt-inlägg

Heejsan,
Nu sitter jag här och klockan är 22.22 igen som häromkvällen när jag också skulle skriva mitt sista inlägg för kvällen. Hahaha :)
Men har försökt fixa lite på bloggen. Asså det går inte så bra.. som bakom själva headern så är det ju typ ljusrosa konstiga ramar. Helt cp! Vill ju bara ha själva bilden och inte nå jävla rosa ojämna rutor bakom!
Sen är det samma grej bakom menyn. Vet inte hur jag ska få bort det.
Jaja får se sen om jag gör om bloggen helt kanske.
Men men , nu har jag iaf ätit, och ska snart upp och sova för håller på o somnar!
Pratade med fanny för typ en timme sen, superkul att få höra lite om hennes skola och så. Men vi ska höras mer på torsdag eller fredag, för vi hann typ inte prata klart om allt. Saknar henne! <3

Om hur jag gör imorgon har jag inte en aning om. Får se hur jag mår. Känner mig hängig just nu iaf. Men ska borsta tänderna nu. Godnatt på er !

PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0