Finns ingen passande rubrik.

Hej!
Känner att jag inte kan sluta skriva inlägg. Först bloggar jag knappt under hela skolveckan, sen så när det är ledigt och man inte har nåt vettigt för sig , DÅ bloggar man hela tiden istället.. Haha,
Har egentligen inget vettigt att säga,
Men pratade iaf med bella nyss och det är fortfarande inte säkert om jag ska till Uppsala imorgon eller inte.
Och johanna får jag inte tag på.. För imorgon åker familjen iväg, och jag får göra vad jag vill i helgen. Det var ju planerat att jag ska till johanna på lördag iaf, men på lördag måste jag mata katterna innan jag åker till johanna. Så det blir lite krångligt om jag åker till johanna imorgon och sen hem på lördag bara för att mata katterna och sen tillbaka igen. Så det blir bättre om jag sover hemma imorgon. Men vill ju inte vara helt själv, så måste höra med johanna om hon kan komma hit.
Hm, nog om det, det blev bara förvirrande.

Mamma är och hämtar barnen och jag har fortfarande inte fått nåt gjort, så ska börja fixa tvätten, och sen ska jag städa rummet.
PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0