En hel lektion. Inte gjort nånting.

Heej igen!
Nu slutar vi typ. Har inte gjort nånting på hela lektionen. Har bara googlat och kollat på ticnet vilka konserter som går och sånt.. Men kommer inte på något att skriva om. Man kan ju hitta på och skriva om en konsert som inte ens kommer att vara. Har kommit på några men kommer inte på vilket sätt jag ska göra dem på. Asså vilken stil, och hur affischen ska bli intressant. Jag har så dålig fantasi och så dålig på att göra snyggt.
Men funderar på att hitta på en konsert med jason mraz. Tänker mig hur affischen ska se ut.. Men den kommer typ bara bli tråkig. Så vill ändå ha nån färgglad affisch som man lägger märke till. Men man kan ju inte ta jason mraz och göra värsta neonfärgerna, för det är liksom inte hans stil..
Och metro station är det redan någon som har gjort.. Bläääh, har ångest, måste komma på nåt. Får tänka på det under veckan och nästa onsdag får jag börja med min idé.
Kan inte koncentrera mig i skolan typ. Är så rädd att någon ska tycka att mitt arbete är konstigt eller nåt..
Jaja, nu slutar vi och alla börjar logga ut och packa ihop. Men nu ska jag möta upp johanna vid ingångarna och så åker i in till stan. Sen blir det bio,
Ha det uuunderbart! PUSS <333

Kommentarer
Postat av: Larissa

heej!<3

du kommer säker på en super bra idé snart :D

men hur blir det med helgen det är nog bra att vi bestämmer så det inte blir som alltid att vi bestämmer på samma dag som vi ska komma till varandra.. men kan inte vi ringa varandra senast imorgon kväll...



puss<33

2009-09-30 @ 17:02:06
URL: http://apiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0