En bra dag !

Helluuuw,
Kom hem för typ en timme sen , men har legat i soffan ett tag, så har inte pallat skriva nåt på bloggen förrän nu.
Idag har vart en bra dag! :) Först var det skola ofc! Men i skolan va jag först lite med några från min klass, och så kom johanna och emma (en tjej i johannas klass) till mig och sa att de hade håltimme, precis som vi med. Så vi hade typ 2,5 timmars håltimme, och först satt vi bara i korridoren och flummade. Johanna ritade fula bilder på mig och emma när vi var nakna och gamla och skiiitfula med trekantiga bröst ! (?) Hahaha , såååå johannas grej!
Och jaa, jag fick mig ett gott skratt iaf. Sen så kom Linn (en annan tjej i johannas och emmas klass).
Och vi gick hem till linn som bor typ asnära skolan och hon visade oss runt o vi kollade på tv, tills vi tog bussen in till stora torget och linn och emma fortsatte in mot stan och jag och johanna gick runt lite och kollade i olika affärer och sådära. Mysigt :)


Men när jag väl skulle ta tåget hem och ringde mamma för att säga det, så sa hon att hon va i uppsala. Så mötte upp henne och jag letade efter en ny väska och en jacka. Och senare skulle hon möta en jobbarkompis och jag gick och mötte upp bella och gabbi på stationen när de kom med tåget. (Bella har vart i tierp sen förrgår , men hon skulle hämta gabbi från väsby, för hon kan ju inte åka tåget själv).
Men vi gick och käka på mc'donalds och så köpte jag mjukisar och ett linne men kunde inte bestämma mig vilken jacka (jeansjacka från jc eller en tygjacka från hm), så kommer tbx imorn när jag bestämt mig.
När mamma var klar, så köpte vi godis o sånt och så åkte vi till tierp till henka och vickie och var där i typ 1-2 timmar. Sen så åkte jag och mamma hem.
Ska kanske träffa belliiiiiish imorn igen! :)

Men det var det, ska äta massa godis nu och se på film, Ha det bääääst , PUSS <3



  <--Hahaha! Ser ut som en minimänniska där! :O 



Dagens köp:




Linne från H&M
Mjukisbyxor från BikBok
Väska från Wedins


Kommentarer
Postat av: Fanny ;)

Ser ut som att du har haft en superbra start på helgen!! ;) KUUL! <33 Åker till landet nu, men vi hörs!! <33



Ps!Jättesina saker du har köpt! Vill också kunna gå till Bikbok, men det finns inte här.. :(



PUUUSsAR<33

2009-09-05 @ 12:00:36
URL: http://mariafanny.blogg.se/
Postat av: Larissa

Gudd vad snygg väska själv har jag hittat en men har ej köpt den än men ska typ gör det snart....

2009-09-05 @ 23:32:23
URL: http://crazyforyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0