My weekend !

Heeeluuuw! :D
Nu är jag hemma i mitt kök och tänkte skriva ett litet inlägg om helgen :)
Jag har haft jättekul!
Först var jag ju ledig torsdag till fredag, men gjorde inte så mkt förutom att städa och lata mig. Men på fredagen runt 18.00 åkte hela familjen och vi lämnade stora bunkar med mat och vatten till katterna över helgen. De skjutsade mig till örbyhus station där johanna, hannes och roxanne var. Sen åkte min familj vidare mot Karlstad och jag gick med de andra hem till Roxanne.
Vi hade mysigt hela kvällen, vi pratade, skrattade och kollade på film, som vanligt typ :)
Tanken var ju först att vi skulle vara hemma hos mig alla fyra eftersom vi skulle vart själva hemma. Så det hade ju vart mysigt, men vi fick typ inte, så vi åkte till roxanne istället.


Dagen efter skjutsade hannes och roxanne oss (mig och johanna) till ica och vi köpte mat och sånt inför kvällen som skulle spenderas hos johannapanna!
Sen tog vi 13.00-bussen hem till johanna och senare på kvällen kom Linn och Amanda. Emma skulle egentligen också kommit, men hon blev typ sjuk eller nåt..
Men vi lagade tacos, skrattade, dansade utklädda i johannas vardagsrum med discolampor och musik.. haha !
Jaa så var det mkt mer, vi spelade kort i köket och åt nudlar med kinapinnar (jag var den enda som inte kunde äta med dem, fick typ damp och hällde i mig direkt ur skålen) , och jaa kollade självklart på film och sov jättetrångt i EN säng.
Idag åkte Linn och Amanda hem runt 1 och jag stannade kvar till kvällen. Jag och johanna skulle på bio, men eftersom jag hade mammas och pappas hemnycklar så var jag tvungen att komma hem med dem vid 7-tiden så de kunde komma in. Bion gick ju alltså bara 18.10 eller senare. Så vi badade bubbelbadkar och hade skummkrig, gjorde såndär färdig rabarberpaj (muuuums!), hoppae studsmatta och såg på film.  Sen åkte jag hem och nu sitter jag här.
Har haft en suuuper helg, och hoppas på att det kommer flera såna. Sånt här behövs nu när hösten börjar komma och skolan blir jobbigare, för man får lite livsglädje i sitt liv.
Men nuu ska jag sluta skriva så mkt, ska kolla lite på bdb och sånt och kanske skriver ett inlägg till sen.
Hoppas ni hade en bra helg!

PUSS <333


Btw, bilder från igår kanske kommer imorgon ! Linn har dom. puss igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0