Senaste nytt!

Heelluuu !
Ligger i sängen med min bärbara dator och kollar på "17 again" , tänkte skriva ett inlägg etersom jag inte laddat upp så mkt på sistone.
Den här dagen gick fort i skolan. Efter skolan åkte jag och johanna in till stan och jag följde med när hon tog ett till hål i örat (hon gjorde ett igår med) och det blev suuperfint! :)
Efter det tog vi tåget och hon åkte hem till sig och jag hem till mig. Sen har det väl inte hänt så mkt mer idag.. har bara tagit det lugnt sen jag kom hem.
Omg ! det är såååå mkt som har hänt på sistone, men orkar inte skriva ner allt.
Btw, om ni försökt sms:a/ringa mig senaste månaden på mobilen, så beror det på att mitt simkort har varit spärrat, och nu har jag en annan mobil för tillfället med nytt nummer. Men kan inte numret , så ni får väl fråga mig på nåt sätt om ni vill veta det .
Btw, Johanna var här igår och vi gjorde vääärldens godaste köttfärspaj till middag. Stackars johanna fick självklart göra det tråkigaste jobbet: röra om i köttfärsen, duka, ta fram ingridienser.. jaa ni fattar.. haha :P Det blev mkt skratt iaf, och maten blev suverän, även fast det tog hundra år för oss..
Jag ska också säga att jag trivs nu i skolan. Har lärt känna några i klassen och så. Nu känns det iaf inte lika mkt som ett gäng helt okända människor. Nu känns det som en klass på riktigt. :)
Men känner fortfarande inte alla. Kommer nog bli bättre så småningom när alla verkligen känner alla. Men jag mår bra över att åka till skolan och veta att jag alltid har nån jag kan va med. Antingen de i min klass eller så har jag alltid johanna, fanny, linn och emma. Sen massa andra i andra klasser som jag lärt känna eller känner sen innan. :)

Oj nu blev det långt!
Imorn är jag förresten ledig och fredag med! 2 studiedagar!
Skriver ett till inlägg om morgondagen nu, PUSS så länge <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0