Chokladbollar och kaffe till frukost.

Gooood morniiing sunshines !

Hahaha. Ska snart åka till skolan. Åker med 09.11 tåget härifrån. Men tänkte bara underhålla mig med att skriva ett jätteonödigt inlägg.
Sitter och käkar chokladbollar och dricker kaffe. Muuums !
Imorgon är ju kulturnatten, och jag ska va med johanna, och så träffar vi antagligen massa folk i stan :)
Ikväll har jag ingen aning om vad som ska hända. Johanna ska på nån fest, och jag har ingen aning om vad jag ska göööra !
Antingen stannar jag hemma och sover ut ordentligt efter en hel vecka med för lite sömn. Eller så åker jag hem till nån och gör nåt.
Det får vi väl se. Men nu ska jag kolla att allt är packat och klart, och så ska jag dra på lite mascara innan jag åker.

PUSS <3


Kommentarer
Postat av: Larissa

Heej! :D

Det var nog lite sent såg kommentaren nyss men nästa helg skulle du inte till dom där som var på kräftskivan ( leo, robi och dom )Men annars kan jag nästa helg :D

Men vi hörs

Vi måste ringa varandra i veckan...



PUSS <33

2009-09-11 @ 15:41:53
URL: http://crazyforyou.blogg.se/
Postat av: Fanny

MUUUMS med chokladboll!! :) <33

Och kaffe till frukost är ju smart att dricka på vardagsmorgnarna för att bli piggare!! Smart gumman, haha!! ;)



Ville bara önska dig en underbar helg honey!! <333

Pussar på dej! <3 Jag ringer i helgen!! Då måste vi bestämma ett datum som vi kan träffas? <3

2009-09-11 @ 15:58:27
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0