Blaaaaah.

Hej , fan skulle precis skriva: "Klockan är exakt 00.00" Men vafan så blir den 00.01. Irriterande. hahaha..
Men jag ska iaf precis sova och har ätit en macka och så oboy.
Herregud, klockan är mkt och jag måste verkligen sooova.
Imorgon är det skola och jag har idrott. Har precis duschat ju! Så dumt. Vet inte vad jag har, men får väl se imorgon.
Sen efter skolan så åker jag kanske till Belllaaauw , och nu är klockan 00.08. Det tog 7 minuter för mig att skriva det här för jag skriver så långsamt. nerå, men försökte ladda upp en fucking bild som inte funka så jag slösar bara min tid nu.
Men godnatt på er ,

PUSS <3


Kommentarer
Postat av: Fanny ;)

Taack gumman!! ;-)<333 Ja, det var riktigt mysigt, men en natt räckte med övernattningen om man säger så!! Blev verkligen svinkallt på natten där.. :/ Lärde känna några andra i alla fall där :P



Din design var i alla fall jättefin!! Snyggare än min! Ska ta och ändra den i helgen tänkte jag! :P Ringer dig ikväll eller imorn!! Pussar på dig sötons!!!!!!!! <333333

2009-09-04 @ 12:57:58
URL: http://mariafanny.blogg.se/
Postat av: Larissa

Jo, den var mkt bra och hag gillade det as mkt men liksom det tråkiga är om jag byter att vi ska typ gör massor av saker i klassen typ rida, åka på klassresa men vi har inte fått reda på vart men ändå tänk om det blir typ liseberg elr nått :( Mamma och läraren tycker jag ska börja typ om en vecka elr nått.



Men fett kul hoppas bella söker in och kommer in nu får man hålla tummarna om hon söker :D



Puss <33

2009-09-04 @ 15:48:43
URL: http://crazyforyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0