Bara för att jag inte har nåt liv

Heeeeeejsan,


Jag skriver det här bara för att jag inte har nåt liv. Det känns som det just nu iaf.
Johanna är på fest/tjejkväll i uppsala, fan vad kul! Resten av mina vänner är också upptagna med annat. Typ är med kompisar och har kul, eller är på stan, jaa ni fattar. Och jag sitter som vanligt här framför min tråkiga dator och skriver ett tråkigt inlägg. Sen blir det tv och äta mig tjock som vanligt.
Blääää, vill att det ska hända nåt nu. Men okej, imorgon är ju kulturnatten och jag ska ju in till stan med kompisar. Men liksom fredagarna ska ju firas över att det är helg. Inte bara sitta hemma och glo in i en datorskärm. Är trött på det här. Snälla nu får det fan hända nåt i mitt liv. Jag ska ju njuta av att vara tonåring. Men nej , minsann.

Annars idag hände inget mer än att jag var i skolan.. och jag och emma följde med johanna till frisören och väntade på henne i typ 3 timmar.  Men jag och emma gick iväg och köpte macka och sånt, sen så kom hennes mamma och jag gick tillbaka till johanna. Hon blev jättefin i håret. Och jag ska beställa en tid där tills på måndag eller tisdag för klippning.
Aja, sen tog vi bussen hem typ. Och nu är jag här, och johanna är antagligen på väg redan till festen.
Nu ska jag äta mig fet och ha en allmänt tråkig kväll.

Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0