Allt snurrar

Jag har för många tankar i huvet just nu som bara går runt, runt i skallen.
Får panikångest hela tiden.
Klarar inte av allt.
Bråkar med 3 olika personer samtidigt och det ger mig fan magsår.
Och jag har en väldigt viktig person som har det riktigt svårt nu, allt står inte rätt till i hennes liv just nu.. Det får mig bara att börja gråta.
Jag har ont i magen för att åka till skolan imorgon.. Är rädd att jag inte har nån att gå till. Är rädd att inte hitta nån.
Har ångest för mitt liv, allt snack om svininfluensa och allt ger mig panik.
Allt är så kaos som det kan bli just nu.
Ny skola, bråk med kompisar, och en fruktansvärd sak som har hänt, och ångest.

Snälla kan det inte bara bli bra nu?


Kommentarer
Postat av: Anonym

ta hand om dej, jag älskar deje dnå !

2009-09-02 @ 22:58:49
Postat av: Larissa

Heej! :D

Jaa, sälja jultidningar är ju kul tror jag om man sparar mkt men vi kan ju försöka gå runt sen hoss dig nån gång. För skojs skull :D Förra året blev det inget men min kompis vann typ en mp3 med högtalare till, fast hon valt tv i bilen sån som ni har :)

Ha det bäst :D

Pussar <33

2009-09-03 @ 09:37:01
URL: http://crazyforyou.blogg.se/
Postat av: sophie

om du säger att jag aldrig väntat på dig när du vart på toa blir jag fan arg... hur många gånger har vi inte väntat på dig? tilslut måste man gå för att inte komma försent till lektionen.

DU bad mig smsa johanna, det var fan inte jag som började med allt om johanna, det var ingen annan än du. fattar inte varför hon frågar mig vart du är, det är väl inte mitt problem, det säger du ju sjäv.



Irriterad för att du inte skaffar vänner!? Irriterad för att du säger att jag dissar dig, och borde vara med dig hela tiden, inte 'dissa' varandra, hur blir det då, hur skaffar du då vänner, om vi alltid ska gå tsm?

2009-09-03 @ 17:25:29
URL: http://hejsoffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0